Bir önceki yazımda belirttiğim arıza için Teknobiyotik cevap vermiş efendim. Galiba Internet’te okuduğum memnuniyetsizlik hikayeleri doğru çıkıyor. Hiç sorun değil, ben uğraşırım!

Merhaba,
Öncelikle e-ticaret üzerinden satışı yapılan ürünlerimizde teknik destek olarak yerimizde herhangi bir hizmet veya destek verilmemektedir. E-ticaret üzerinden satışı yapılan ürünlerde arızalı çıkması durumunda ürün bize kargo firması ile gönderilmesi aşağıdaki koşullarda gelmesi gerekmektedir. Arızalı ürünlerdeki garanti destek ve hizmetimiz bu şekildedir, Bu hizmet dışında malasef çıkamıyoruz.
Bu denemelerinizde sonra yine aynı şekilde probleminiz devam ediyorsa, ürünü incelenmek ve test için bize anlaşmalı olduğumuz kargo firması ile gönderebilirsiniz.
Ürünü bize gönderirken DLD-47217 takip numarası ile gönderebiliriniz. Göndereceğiniz kargo paketin üzerinden bu takip numarasını ilgili arkadaşların göreceği şekilde keçeli kalem veya etiket ile üzerinde uygun bir yerinde belirtiniz.
Lütfen ürünü gönderirken boyutlarına uygun harici bir kutu içerisine koyup gönderiniz.
Lütfen ürünün kendi üzerine yazı yazmayınız ve etiket yapıştırmayınız. Harici kargo kutusunun üzerinde bu işlemleri yapınız.
Ürünü bize gönderirken kargo ödemesi sizin tarafınızdan yapılmış şekilde gönderiniz. Arızalı ürün gönderimlerinde kargo bedeli göndericiye aittir. Kargo ödemesi sizin tarafından karşılandığı için istediğiniz kargo firması ile ürünü bize gönderebilirsiniz.
Ürün arızalı olarak işleme alınacağından, alış faturasını ayrıca göndermenize gerek yoktur.Eğer varsa ürün arızasının detaylarına ilişkin teknik servisimize yardımcı olabilecek ürünle ilgili ek notlarınızı ürün kutusu içerisine ekleyiniz
Daha deyaylı arızalı ürün gönderim prosedürü için lütfen aşağıdaki linke tıklayınız
http://www.teknobiyotik.com/ariza-garanti

Saygılarımızla,
Arıza Bildirimi

Güzel. Fakat gönderim yapmamı istedikleri adres Okmeydanı Perpa. İşyerim de Perpa’da. Ne kargosu, iki dükkan arası kargo mu çıkartacağım, istediğiniz gibi kutulayıp (üzerine dedikleri takip kodunu yazıp) direk ofise getiriyorum bayram sonrası dedim ama..

Merhaba
E-ticaret üzerinden satışı yapılan ürünlerimizde teknik desteğimiz ve Garantili ürünlerdeki servis hizmetimiz malasef bu şekildedir.
Sistemlerimiz kargo firmasının vereceği takip numarası doğrultusunda ancak referans kayıt açabildiğimizden ürün bize kargo ile gelmek durumundadır.
Tşkler.

Saygılarımızla,
Arıza Bildirimi

Ben buna ancak bahane derim.

Kargo firmasının Perpa şubesine gidip, Perpa içi bir kargo verince herhalde suratıma bir bakacaklardır, enayi mi bu adam diye.. Teknobiyotik’in, daha doğrusu Akortek Bilişim’in muhteşem RMA prosesinin işleyişi böyleymiş derim ben de.

 

Ben teslim etmeyi deneyeceğim tabii ki. Zorluk çıkartır almazlarsa, ofise sürekli gelen kargocu dostumuzdan rica ederim, bırakır belki…

Gelişme oldukça güncelleyeceğim..